1. Regardless of how your business would like to track and manage employee time, FIS Shift Manager has a solution to make labor cost management a breeze.
2. The moment you publish a new shift, schedule a new job, or make any changes to an existing schedule, you’ll be keeping everyone in the team up-to-date with real time notifications.
3. Define any time off rule appropriate for your business - sick leave, vacation, paid time off (PTO) and set accrual policies.
4. FIS Shift Manager is a cloud-based time tracking and scheduling app for employees.
5. To get started, simply drag and drop shifts to open time slots.
6. Enable your employees to quickly book time off from their mobile device or from the web.
7. Managers can stay on top of employee availability by viewing requests in real-time and approving or rejecting requests.
8. FIS scheduling software makes it easy to build and manage employee schedules.
9. With our custom reports feature, easily configure reports or filter data so that you can make proactive decisions.
10. Run payroll, attendance, or annual summary reports for any date range.
11. Automate these policies and free your managers and HR from unnecessary administrative overhead.
FIS Shift Manager ist eine von FIS. entwickelte Business app. Die neueste Version der App, v1.0.32, wurde vor 4 Jahren veröffentlicht und ist für Gratis verfügbar. Die App wird mit 0/5 bewertet und hat über 0 Benutzer Stimmen erhalten.
FIS Shift Manager wird ab 4+ Jahren empfohlen und hat eine Dateigröße von 29.86 MB.
Wenn Ihnen FIS Shift Manager gefallen hat, werden Ihnen Business Apps wie Shift Rota - شفتات; Flexishift Arbeitszeit & Lohn; Shift management App; Bikeshift; 24Shift - Employment Platform;
Erfahren Sie in diesen 5 einfachen Schritten, wie Sie FIS Shift Manager APK auf Ihrem Android Gerät verwenden: