1. You can access the data and process reports right from your Smart Clockin online dashboard anytime you want within seconds of your staffs clock in/out scans, and reference timesheets from years before.
2. Our mobile clocking in timecard system, will completely eliminate a wasteful paper trail, unnecessary storage and fumbling through timesheets from weeks or years ago to verify hours worked in the past, or who signed in to your premises or conference.
3. Using our mobile clocking in cards, your employees, temporary staff, gym members or even clients can clock in and out at your premises or when they’re on the move.
4. Smart Clockin can work alongside your current scanner, our Smartphone and Tablet Clockin Scanner Apps or even with our new self scanning feature.
5. We want to make using our clockin in system as simple as possible so we offer a multi-user platform.
Smart Clockin Timecard Manager ist eine von M-Media Farm. entwickelte Business app. Die neueste Version der App, v5.5.1, wurde vor 1 Jahr veröffentlicht und ist für Gratis verfügbar. Die App wird mit 0/5 bewertet und hat über 0 Benutzer Stimmen erhalten.
Smart Clockin Timecard Manager wird ab 4+ Jahren empfohlen und hat eine Dateigröße von 31.99 MB.
Wenn Ihnen Smart Clockin Timecard Manager gefallen hat, werden Ihnen Business Apps wie Smart Clockin Manager; EasyTime Clocking App; ZClockIn Enterprise Edition; EasyTime Clocking App v5;
Erfahren Sie in diesen 5 einfachen Schritten, wie Sie Smart Clockin Timecard Manager APK auf Ihrem Android Gerät verwenden: