1. Technicians can also manage requests, approvals, and tasks on the go, be it handling IT, HR, legal, or finance service desks.
2. Review and approve service requests and changes from your mobile device.
3. Employees can find answers or get the services they need, anytime and from anywhere, with the mobile app powered by ServiceDesk Plus.
4. Tasks: Break down requests into tasks, assign them, and track progress.
5. Assets: Add assets through bar code/QR code scan, view details, and gain access to remote Windows machines.
6. Requests: Create, view, edit, and resolve requests.
7. Calendar integration: View all your pending tickets as events on your mobile calendar app.
8. Change approval: CAB members can quickly approve change requests.
9. The platform combines ITSM essentials and ITAM with enterprise service management capabilities.
10. Track the status of tickets, assign technicians, and add notes.
11. Attachments: Add files and images to requests for reference.
ServiceDesk Plus | On-premises ist eine von Zoho Corporation. entwickelte Business app. Die neueste Version der App, v5.8.1, wurde vor 2 Monaten veröffentlicht und ist für Gratis verfügbar. Die App wird mit 5/5 bewertet und hat über 0 Benutzer Stimmen erhalten.
ServiceDesk Plus | On-premises wird ab 4+ Jahren empfohlen und hat eine Dateigröße von 44.69 MB.
Wenn Ihnen ServiceDesk Plus | On-premises gefallen hat, werden Ihnen Business Apps wie MeinPlus; EagleEyes-plus; File Manager - Folder Plus; Inkflow Plus Visual Notebook;
Erfahren Sie in diesen 5 einfachen Schritten, wie Sie ServiceDesk Plus | On-premises APK auf Ihrem Android Gerät verwenden:
Customer App - Zoho Assist 1.76596
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ManageEngine ADSelfServicePlus 3.66667
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Writer - Online Word Processor 0
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Notebook - Notizen, Notizblock 4.62747
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