1. Stay updated on housekeeping activities, get notified about pending tasks or raise a ticket for real-time resolution of issues - it’s facility management at your fingertips.
2. Attendance Management System: Get real-time information about your and your team’s in-time, leaves and work-hours.
3. Ticket System: Raise tickets for issues ranging from electricity, maintenance to internet and more.
4. The Awfis Care app lets you track, manage and optimize your office space and facilities.
5. Daily Activity Tracker: Manage performance scores and better operational efficiencies.
6. Dashboard: Analyze and optimize performance, view and compare reports – at a glance.
7. Activity Schedule: Check the status of all the activities scheduled for the day.
8. Follow up on pending tasks and know what’s due across all service verticals.
9. Get real-time updates and resolutions.
Awfis Care ist eine von Awfis Space Solutions Pvt. Ltd.. entwickelte Business app. Die neueste Version der App, v2.2, wurde vor 1 Jahr veröffentlicht und ist für Gratis verfügbar. Die App wird mit 0/5 bewertet und hat über 0 Benutzer Stimmen erhalten.
Awfis Care wird ab 4+ Jahren empfohlen und hat eine Dateigröße von 14.84 MB.
Wenn Ihnen Awfis Care gefallen hat, werden Ihnen Business Apps wie Careerjet: Jobs und Arbeit; Texcare Navigator; KIT Career Service; Hotel Jobs - HOTELCAREER; Good&Co: Find your Career Fit;
Erfahren Sie in diesen 5 einfachen Schritten, wie Sie Awfis Care APK auf Ihrem Android Gerät verwenden: