1. Along with creating support tickets, employees can track the status of all their tickets in one place.
2. Helpdesk is designed to facilitate seamless communication between the employees and helpdesk agents.
3. ● Clean interface to raise tickets and track the status of tickets.
4. Give them the care they need with Helpdesk, a free to use internal ticketing system by Ignatiuz.
5. Happy employees lead to business success.
Ignatiuz HelpDesk ist eine von Ignatiuz Software LLC. entwickelte Productivity app. Die neueste Version der App, v1.1, wurde vor 4 Jahren veröffentlicht und ist für Gratis verfügbar. Die App wird mit 0/5 bewertet und hat über 0 Benutzer Stimmen erhalten.
Ignatiuz HelpDesk wird ab 4+ Jahren empfohlen und hat eine Dateigröße von 47.89 MB.
Wenn Ihnen Ignatiuz HelpDesk gefallen hat, werden Ihnen Productivity Apps wie MAKEEN Helpdesk; Smart Helpdesk V3; Muscat Bay Helpdesk; OSCO Helpdesk;
Erfahren Sie in diesen 5 einfachen Schritten, wie Sie Ignatiuz HelpDesk APK auf Ihrem Android Gerät verwenden:
MAKEEN Helpdesk |
Smart Helpdesk V3 |
Muscat Bay Helpdesk |
OSCO Helpdesk |
Buchholz helpdesk |
Grocery Gadget - Einkaufsliste 4.29703
|
Mrmr OSC controller 4
|
BrainWave: Sharp Mind ™ 4.85714
|
Teamplace 4.09999
|
Freitag der 13. 2.16667
|
Evernote 4.10246
|
SplashID Safe Password Manager 3
|
eWallet - Password Manager 4.80503
|
Synthesis SyncML LITE für iOS 4.5
|
Keeper Passwort-Manager 4.75436
|
mobile.de - Automarkt 4.70281
|
GMX - Mail & Cloud 4.57254
|
WEB.DE Mail & Cloud 4.57563
|
Microsoft Outlook 4.62559
|
Mein o2 4.38145
|
HP Smart 4.68035
|
Microsoft Word 4.55884
|
Post & DHL 4.56599
|
Microsoft OneNote 4.50995
|