1. Schedule your PATIENT appointments, save their photos, and send reminders all within the app! Save their Phone Number, SMS, LINE, Facebook Messenger, and E-Mail for easy access without looking through their files.
2. Your EMPLOYEES can use Tiger to set their work schedule to avoid scheduling conflicts, and they can see their schedule before their next work day.
3. TIGER is the best app to organize your patient information! TIGER is designed for Employees, Management, and Owners.
4. TIGER stores everything in the cloud so you can see everything on your phone, whenever you want.
5. TIGER is available in Thai and English.
6. Contact us if you want to add your local language.
Tiger Patient Management ist eine von Sandlot Technology, LLC. entwickelte Business app. Die neueste Version der App, v2.0, wurde vor 4 Jahren veröffentlicht und ist für Gratis verfügbar. Die App wird mit 0/5 bewertet und hat über 0 Benutzer Stimmen erhalten.
Tiger Patient Management wird ab 4+ Jahren empfohlen und hat eine Dateigröße von 35.84 MB.
Wenn Ihnen Tiger Patient Management gefallen hat, werden Ihnen Business Apps wie V3C-Doctor Patient; CubeDocX Patient; Tenea app for Vtiger CRM; TigerCashBox;
Erfahren Sie in diesen 5 einfachen Schritten, wie Sie Tiger Patient Management APK auf Ihrem Android Gerät verwenden: