1. Gain better workflow, visualize project progress, organize team, and enhance team management processes with an online productivity app for better resource planning and workload management.
2. Check availability and assign new tasks for all the team even away from the desk in one work schedule calendar.
3. Planyway works smoothly as a personal productivity app, or a team scheduler app — it’s the perfect match for both.
4. Improve team collaboration with a clear overview of upcoming deadlines to keep your team in the loop.
5. Planyway is an all-in-one team planner for Trello.
6. Monitor all your Trello boards right on your mobile and keep track of how work is progressing from stage to stage.
7. Visualize your team members on a timeline and see who is working on what.
8. Connect Google or Apple calendar and get full control over your schedule.
9. Create detailed task lists and organize everything on a project plan.
10. View only tasks you’re responsible for in My tasks view.
11. Set deadlines and manage assignments with ease.
Planyway ist eine von Rubius. entwickelte Business app. Die neueste Version der App, v1.4.0, wurde vor 3 Monaten veröffentlicht und ist für Gratis verfügbar. Die App wird mit 4.3/5 bewertet und hat über 29 menschen Stimmen erhalten.
Planyway: Calendar for Trello wird ab 4+ Jahren empfohlen und hat eine Dateigröße von 66.47 MB.
Wenn Ihnen Planyway gefallen hat, werden Ihnen Business Apps wie Weekly Calendar Agenda Planner; Export Calendars Pro; CalendarMap; Calendar for Business; mail365, Mail, Calendar, Tasks;
Erfahren Sie in diesen 5 einfachen Schritten, wie Sie Planyway APK auf Ihrem Android Gerät verwenden: