1. The Vemuz My Store App lets you view a Summary of orders submitted to your Restaurant’s Online Store, notify customers of their order status and expected time of completion.
2. When a customer visit your restaurant’s Vemuz Powered website or iPhone App and places an order for items you offer for sale, your will be notified in real-time that an order was submitted.
3. Updating the status of an order from Open to Processing, immediately notifies the customer that their order will be ready for pick up or delivered at a designated time that you set.
4. My Store App simplify the way your process orders from your Restaurant’s Website or iPhone App, both available from Vemuz.
5. No more waiting in line to pickup an order or setting the wrong expectations as to when an order will be delivered.
6. Easily distinguish between Open, Processing and Completed orders.
7. My Store App is intuitive and user friendly.
My Store POS ist eine von Vemuz Mobile, Inc.. entwickelte Business app. Die neueste Version der App, v1.2, wurde vor 6 Jahren veröffentlicht und ist für Gratis verfügbar. Die App wird mit 0/5 bewertet und hat über 0 Benutzer Stimmen erhalten.
My Store POS wird ab 4+ Jahren empfohlen und hat eine Dateigröße von 2.23 MB.
Wenn Ihnen My Store POS gefallen hat, werden Ihnen Business Apps wie i-Clickr Remote for PowerPoint; nPOP; Maklersoftware EXPOSÉ; Groupon Partner; MailChimp Import;
Erfahren Sie in diesen 5 einfachen Schritten, wie Sie My Store POS APK auf Ihrem Android Gerät verwenden: